Jordgubbar med mjölk

Monday agian!

Den här veckan känns det inte lika konstigt utan skolan, nu har man vant sig! Men jag vet inte riktigt om jag fattat att jag inte ska gå tillbaks till skolan i höst.

Idag ska jag som sagt börja på min introduktionsperiod på gruppboendet jag ska vara på. Det ska bli spännande. Lite pirrig är jag allt, men det ska man vara inför nya grejer :)

Igår kväll åt jag något så somrigt så det finns inte. Ni kanske kan tyda det på rubriken!


Canon eos 1000D + canon ef 50mm f/1.8 + close-up-filter +4
M U M S

Idag gick jag upp vid nio. Jag tänkte att det är onödigt att sova bort halva dagen i dag plus att jag måste vara klar i huvudet om jag ska få in lite information sen.

Så jag har hunnit med att sopa min trapp i alla fall. Det är så himla läskigt bara för det ligger en massa gråsuggor och tvestjärtar i hörnet på varje steg. B L Ä!!!


Canon eos 1000D + canon ef 50mm f/1.8

Nu funderar jag på att åka ner till stan en sväng. Jag får se! Jag är ute efter en ny bikini, men det kanske kan vänta till slutet på veckan då jag är helt ledig! :)

Hur eller hur så hörs vi nån gång! Kanske inte nåt mer idag, men i morgon!

Ha en bra dag och ut med er och njut i det fina vädret!
PUSS

PS: Igår ropade jag hem min första auktion på tradera! Första säsongen i Grey's Anatomy-serien! 66kr med frakt och hela köret!! DS
1 Nea:

skriven

Tradera är bra skit! :D

2 Nea:

skriven

SVAR: okeej va synd =( kajsa åker ju till p&l på onsdag och jag åker till mamma på onsdagkväll o e där kortast till iaf fredag

3 caroline:

skriven

kolla in va du tkr om min nya tröja:)

4 mersiha:

skriven

fiin blogg ;)

Kommentera här: