MC-dagarna är i full gång!

Hej hopp!

Nu sitter jag äntligen här och skriver ut till er.
Jag tänkte skriva igår men det blev aldrig av. Dagen igår var övervägande jobbig men avslutades bra med spex och kul på jobbet :)

Igår kväll var jag med Lina och Linn :) Det var ett tag sen nu, så det var kul. Jag var så klart övertrött ch skrattade en massa! Så tack för en trevlig kväll brudar!
När jag kom hem såg jag lite på Mission Impossible 2 (Herregud va Tom Cruise är het i den filmen!!!) innan jag somnade med TV:n på ;)

Men i dag är jag pigg och utsövd! Så nu ska jag bara kika lite på internet och sen ska jag bara byta om så ska pappa och jag åka och se på MC-kortegen som går genom stan varje år! Vi ska nog stå vid epslanaden tror jag, man ser bäst där!

Tar med mig kameran så kanske jag kan bjuda på några bilder sen när jag kommer hem!
Så vi ses och hörs!
PUSS

PS: Hittade en cool artikel i VT (Västervikstidningen) förut när jag åt frukost! Den handlar om en tjej som fotar sina vyer från bakpå en motorcykel :) Hittas HÄR. DS
1 Johanna Fåglund - Foto:

skriven

Svar: Tack så mycket! :))

Kommentera här: