Lars Winnerbäck

Herregud! Det var helt magiskt i går när Lasse gick upp på scenen! Alla var euforiska i publiken och sjöng med i låtarna de kunde! Jag och Karin stod och log mot varandra ett antal gånger. När Elegi spelades så hade jag gåshud över hela kroppen och tårarna var inte långt borta, det var så sjuukt bra!!!


Tagen med mobilen (HTC Hero)
Lasse in våra hjärtan!



Klicka på bilden för att komma till artikeln på VT.se


Jag ska fråga om Jakob har några bilder jag kan låna!
Har ni sett Lasse live?
Eller har ni varit på någon konsert som varit riktigt magisk?

Efteråt blev det en cider på Simpsons och efter det traskade jag och Karin hemåt :)
Tack för en underbar kväll!

Det gick bra på jobbet i går i alla fall, ganska lugnt, inte alltför mycket och göra.

Idag ska jag nog va med Linda J en sväng tror jag :D Men först blir de mat med familjen och lite bloggläsning!
PUSS
1 Sylvia:

skriven

Låter som du har haft det riktigt roligt! :)

2 NATALIE:

skriven

det är så härligt med live musik! :D

Kommentera här: