Pluggsöndag

Hej!

Igår var det en bra dag!
Sov länge på förmiddagen och sen på eftermiddagen såg jag och familjen på fotboll.
Vräkte även i mig lite tacos, sen bar det av till Linda! Vi snackade lite osv, sen gjrode jag mig i ordning för att gå på fest (helt oplanerat). Och så fick jag skjuts av Lindas mamma (TACK!!!).
Så var vi hos Eilersen en stund innan Palle. Jag var dock inte där så länge, för jag kände mig alldeles för nykter och alla andra var lite för överförfriskade...

Men men, det var en lagom kväll, var hemma vid 1.

I dag ska jag begrava mig i plugget. Har prov i Islam i morgon och ska börja med nytt kapitel i människor i behov av stöd denna vecka: Utvecklingsstörningar. Så jag ska läsa in mig lite på det.

Kanske hörs senare!
PUSS


Foto: Linh

Det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
1 NATALIE:

skriven

lycka till med pluggningen:)



svar: Tack!

2 ella grön:

skriven

så lite så! är allt bra med dig idag då?:)

Kommentera här: