2010 del I

Jaha, då var det dags att sammanfatta året som gått! Det är inte alls många dagar kvar nu och sen är det helt plötsligt 2011! Helt sinnessjukt!

Här kommer i alla all lite av 2010 så kommer det mer i veckan sen!

JANUARI


Sjuukt mycket snö


Min brors band hade en spelning på Mejeriet och jag var där och fotade lite!


Fortfarande sjuukt mycket snö



Fortfarande en av mina bästa bilder!

FEBRUARI


Skolan drog igång och vi hade idrott i bowlinghallen! Henke gör en söt min! ;)



Tycker den där resultattavlan ser fin ut, hihi!


Den 15:e februari förevigade jag mitt favoritmotto på ryggen, och är fortfarande riktigt nöjd!


Jag satt vid TV-n och fick gåshud och fick tårar i ögonen av våra fantastiska svenskar som åkte hem medaljer åt oss!


Var ute och fotade lite till i snön!

MARS


Tur att vi inte blev peppa när den här fanns att hämta ut i cafeterian!


Mina innebandy-damer (som jag saknar att gå och heja på) vann serien!



Så firade vi att Ida fyllde 19 med lite pikar som vi fått reda på vid diverse ölspel! HAHA, mycket skratt blev det!

Nu ska jag ringa Nea så ska vi gå på stan!
PUSS

Kommentera här: