Navelpiercing

Hejsan!

Då var det en ny vecka igen då. Det går fort nu... Denna vecka har jag en lite och ta tag i här hemma. Typ rensa garderoben, göra en fotobok i julklapp till.. aa nån. Osv. Nu är det dags att börja på riktigt.

Det enda jag ahr ångest för just nu är datorn och att säga hejdå till alla fina människor.

Igår fick jag en bra chans att vara med de. G var här och sen kom Jonna och Tobias och så kom Karin hit. Vi satt ute på gatan och skrattade i säkert 1½ timma! Efter att jag, Karin och G sett Ice Age 3 klart så tog vi lite sällskap och Karin frågade om jag ville följa med hem på kaffe så de gjorde jag ju! Vi såg på två avsnitt av How I met your mother och sen gick jag hem. Det ÖSREGNADE men som tur var fick jag låna Patrics paraflax. Det blixtrade en gång också längre bort... Inte coolt
Men detj ag ville få fram är att det är underbart att kunna umgås med sina vänner, speciellt när man vet att vi snart kommer splittras.

I förrgår var jag ju och piercade naveln. Det blev superbra och jag är riktigt nöjd! :)


Canon eos 1000D; canon ef 50mm f/1.8
Tadaa!

Nu ska jag och pappa sitta lite vid datorn tillsammans så att han kan prata med mig när jag är i Norge ;)
Höres!
PUSS


1 jenny - ROSEETTENS ♥:

skriven

fin blogg du har :)

Kommentera här: