Sälen: Lördag 24/4 del 2

Nu kommer sista delen av Sälen-resan! :) Torsdag, Fredag del I och II och Lördag del I finns om ni klickar på dagarna jag nyss skrev!

Vi kom hem ganska skapligt och vi tog varsin snabbdusch! Jag och Karin fick duscha i iskallt vatten i fredags så vi tyckte att vi hade första tjing på duschen i dag!
Sen tog vi det lugnt ett tag!


Vi drack "lite" juice under helgen! Och cola, till fördärvelse ;)

Sen vart det hockey inne hos grabbarna grus! Fy fasen så spännande det var! Jag höll på att kissa ner mig. Oscar vågade inte titta när det vart förlägning. Men typ precis när vi sagt åt honom så köttade HV71 in ett mål och tog hem SM-guldet! HVBLÅ HVBLÅ HVBLÅÅÅÅÅÅ! <3

Sen tog vi oss en kvällspromenad som innehöll väldigt mycket damp! ;)


Det var en superfin solnedgång ute :)


Alla skulle hålla i pinnar och sen peta på varandra med de! Haha, och se vem som hade störst pinne!


Som sagt, redigt fint ute!


Jag fick ett ryck...


Och Martin ville bevisa att han också kunde :) Men jag tycker jag står finare än honom ;)


Jag säger inget, så har jag ingenting sagt!


Henke va lite på efterkälken men han kom ikapp!


Karin kände de lite som om hon klättrade upp på Mount Everest eller nåt! Man ser ju bara på den glada "Jag-klarade-det"-minen! ;) HAHA


Och sen när Karin tagit sig ner från Mount Everest så lyckas hon och göra en passande SÄL! ;)


Här ska Oscar springa/gå över snö, som rinner över en bäck! Alla väntade med spänning på om han skulle klara det eller om han skulle gå igenom skaren och bli dyblöt, men (till allas besvikelse?)så klarade han det :)


Lilla Martin lekte flygplan! HAHAHA!!


Denna bild får avsluta en riktigt bra helg!

Söndagen bestod av att åka till Lindvallen och kolla runt lite på allt fint som fanns där och sen stanna och käka på vägen. Vi dampade loss totalt på vägen hem mellan Linköping och Västervik! Haha, stackars Lasse J som körde vår buss ;)

Hoppas ni tyckt om bilderna och att mina klasskamrater är nöjda!
PUSS

Kommentera här: