Morgonspring!

Hej hopp! Idag är det Valborgsmässoafton :) Och Grattis Ers majestät Karl den XVI Gustav på 64-årsdagen!

Igår satt jag inte så mycket vid datorn och hade skrivtorka så de var därför det blev tomt här!
Jag gjorde i alla fall Engelska B nationella prov i går, skrivdelen som handlade om att skriva en jobbansökan och så hade man fyra olika jobb att välja mellan, och jag valda att söka ett nanny-jobb! Superenkelt eftersom jag redan vet vad som krävs typ! :) Så jag känner mig nöjd :D

Sen var jag på Fågelbäret (äntligen) och hälsade på Gunilla! Det var en trevlig  pratstund :)
Och igår kväll hamnade jag och Linda hos Jennie och Linda färgade Jennies hår och så såg vi lite på Blood Diamond.
De följde mig hem vid typ elva.

Idag har jag bara en lektion och det är matte, men jag ska åka upp till skolan och käka för jag sa ifrån maten här hemma i dag!
Sen blir det hem och börja partypeppa :) Jag ska sen hem till G och fira Sarah i hennes klass! Vi ska käka lite god mat och så :) Kanske tar med mig lilla kameran i alla fall!

Vad ska ni göra ikväll, på Valborg?

Nu ska jag faktiskt (om inte näsan svämmar över av pollenallergi) gå ut och jogga lite :) Måste öva inför cooper-testet längre fram i maj!


Jogging-outfit! :)

Så vi höres i eftermiddag!
PUSS

PS: Har fått hem mysigaste mjukisarna i stan från Nordic Traditions som har hand om studentmössor och alla andra såna prylar.


MYYYYYSS! :)



Kommentera här: