Religionsprov och sedan hem igen!

Japp, så fick de bli i dag. Jag pluggade i går kväll så att jag skulle orka pallra mig till skolan och skriva religionsprovet om Kristendomen och Judendomen. Och det gjorde jag också. Skrev på en timme, sen bar det av hemåt för att dega här framför datorn.

Har fixat ett nytt youtube-konto! Störde mig att man inte fick ha samma epostadress, så jag fick göra en ny epost också, fast det har jag ju bara till de kontot så det gör inget :P

I dag blir det att plugga lite på MIBS och skriva lite på mitt arbete om pyskoser och sådant.

Mår jag så här i morgon så går jag till skolan. Jag är mest snorig och hes. Ingen feber.

Men jag ska ta tag lite i saker och ting nu! Leta lite festklänningar bl.a. För vi är bjudna till Nybro på min kusins 30-årsfest! Ska bli grymt kul :) Ett tag kvar men alltid nåt att lnägta efter!

Ha en bra dag, så kanske vi hörs i eftermiddag!

PUSS

Kommentera här: