Förkylningen ville vara hemma med mig idag

Hej...

Asså när man vaknar upp av att man kramar sin kudde, tyder inte det på att man saknar något i sitt liv?
Herregud, jag får snart ta och skärpa till mig lite...

I år kväll kom en inteh elt oväntad förkylning och knackade på hos mig. Och den ville inte släppa mig utanför dörren i dag, så jag har legat och sett klart på Australia, som för övrigt borde ses av alla som tycker om drama! Så jäkla bra!!!

Och nu ska jag försöka plugga på lite religionskunskap, för jag har prov i morgon. Ska försöka pallra mig till skolan på förmiddagen, så får vi se sen vad jag orkar.

Men aa, jag är sjuk i alla fall..
Hoppas ni mår bättre än mig!
PUSS
1 MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.:

skriven

Tack så mkt :) allt bra med dig då?

2 MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.:

skriven

usch du får krya på dig!

3 Cecilia:

skriven

Hej sötis.

Jag tänkte bara påminna om att jag har jätte många tävlingar på min blogg just nu. Blandannat en fest klänning värde 1800 kr!

Vad gärna med och tävla om det, har även flera andra tävlingar igång om det är något som skulle verka bättre. (:

Ha en underbar måndag

Love Cec

Kommentera här: