Nu är det torsdagsmys

I torsdags hörde Jennie av sig och frågade om jag ville vara med på tjejkväll hos henne. Det blev jag, hon, Karin och Linda till slut!
Vi lagade lite mat och käkade gurka, morötter och dipp till snacks, så vi var nyttiga! :)


Så här såg jag förresten ut efter att Kajsa plattat och stylat mitt hår nere på salongen på förmiddagen!


Vi åt supergod mat, snitzel, potatisgratäng och sallad. Sen dippade vi! :)


Bild lånad fråg Google. Vi såg på denna film och jag grät en del! Den var riktigt bra!


Sen låg vi och pratade till typ halv sex på morgonen! Det var riktigt kul, och det får vi göra om igen!

Igår kväll var G här och vi såg på Idol och lite gamla Disney-filmer. Massa MYS!

I dag ska jag inte göra så mycket tror jag. Pallra mig ut för att ta ut pengar tror jag. Sen får vi se vad dagen hittar på med mig!

Ha de så bra i alla fall!
PUSS
1 Anonym:

skriven

Sjukt snigg maria =D

Kommentera här: