Hårmodell i dag!

Tja!

Shit vilken lång men rolig och bra dag det har varit i dag! Jag och Kajsa tog sällskap ner till stan där frisöerna, som håller på och utbildar sig håller till. Hon drog i gång och skulle göra mitt hår lite rockigt sa hon. Notera att vi började lite efter elva!


Jag blev lite orolig i början när hon gjorde skatbo på huvudet :P Men det blev hur ballt
som helst!


När hon var klar gick vi ut och fotade!


Det va inte dirket varmt ute om ni ville veta. Det kan jag vittna om!


Men de blev en del bra bilder i den fina solnedgången!


Jag gillar nog den här bilden bäst!

Sista bilden togs vid kvart över tre! Sen tog vi en liten skojakt runt stan också! Så snacka om lång dag! Men det var som sagt roligt att umgås med Kajsa! Det är för övrigt hon som fotat bilderna också! Ni hittar hennes blogg HÄR!
Så nu ska jag gå och göra lite te och krypa upp i fåtöljen och se nåt bra på TV med mamma!

Hoppas att ni har haft en lika trevlig dag som jag har!
PUSS

1 sara:

skriven

omgggggggggggggggggg jag gillar din hår och kläd stil som gan

2 sara:

skriven

jag gillar din sida också det verkar att du är den du är inte någon annan

Kommentera här: