Partypeppar!!!

Jag vill bara säga först att jag har gått till final i Sandras fototävling just nu!

Jag har två bidrag med så det skulle vara superdupertrevligt om ni ville gå in och lämna en kommentar och rösta på mig! Nr3 och Nr4 är mina birag! Och det är dessa bilder!





Håll tummarna!

I dag har jag varit flitig! Jag ahr dammsugit hela mitt rum och större delen av källaren! Jag borde fan ha fest oftare, för det var länge sen det va så rent och snyggt hos mig :P

Sen har jag tagit ett bad så jag är ren och fräsch! Och nu sen typ halv ett så har jag stått och stekt 1,7 kg köttfärs till tacosen somvi ska käka i kväll, och skurit grönsaker!
MUMSIGT är var det ska bli! Så nu ska jag snart gå ner och duka lite!

I går kväll dansade jag och några tjejer till på Dance to the beat. Vi var pausunderhållningen! Det var redigt kul!
Sen åkte jag och Linda ill Tjust open, Västerviks egna fotobollsgala typ, med en massa turneringar och så. Det var trevligt, så tack för kvällen Linda!
Hon avslöjade även att jag ska få skämmas lite ikväll! Att Jennie och hon har köpt nåt som jag ska ha på mig!
Herregud, undrar va de har hittat på för jäkla sattyg nu :P

Aa men de känns som om detta kommer bli en redigt lyckad kväll i alla fall!

Hoppas att alla ni också får en bra kväll! Ses i dimman på Palladium i kväll!
PUSS

1 jennie Lundberg:

skriven

HAHAHA, maria jag lovar dig att du kommer inte vilja gå ner till palle iaf ;) hahahaha! inte efter va du ska ha på dig :D

2 FASS:

skriven

Jag håller faktiskt med Jennie FÖR EN GÅNGS skull :).

3 Sanna:

skriven

otroligt vackra bilder

Kommentera här: