Blogg-tips!

En barndomsklasskamrat och bekant har en blogg, som ni hittar här!
Hon hade tvättat sin balsjal i går, men när hon tittar på galgen hon hängt ut den på så var den borta...
PANIK skulle jag få!!! Läs hela inlägget här, för att se vad som hände! Hon är duktig på att skriva, och skriver om aktuella ämnen och om sin vardag! Sjukt duktig på att ta bilder också!!
Så som sagt, kika in hennes blogg!

I dag är det stora baldagen för alla treor! Tänk, om ett år är det min tur. Helt sjukt! Frågan är ju var tiden har tagit vägen.

Jag, Joanna och hennes pojkvänn ska ner till Stadsparken och kolla på alla finklädda människor! Och ta lite kort hade jag tänkt!
Sen ska vi äta ute, typ på Kina eller så! Det ska bli gott! Det va så kul, för Henke skulle försöka fresta oss i går!
"Jag ska äta tacos i kväll och Kinamat i morgon!"
"Haha, jag ska också äta Kina i morgon!"
Då blev han tyst, då var det tydligen inte lika roligt! Haha

Nu ska jag kolla lite bloggar och göra en inbakad fläta på mami!

Ha en bra dag! Vi kanske görs något mer innan jag åker iväg!
PUSS


Vackra Rene´ från förra året!
1 Josefine:

skriven

Hej!



Jag har nyligen startat en välgörenhetsblogg, Tillsammans för Sverige, där jag ska försöka samla in pengar till olika organisationer.



Pengarna kommer gå till Barncancerfonden, Brottsofferjouren, Cancerfonden m.fl.



För att lyckas samla in pengar behövs läsare till bloggen. Bara genom att följa bloggen är du med och gör skillnad! Därför vore jag evigt tacksam om du ville kolla in den, och gärna återkomma då och då.



Du får jättegärna skriva om bloggen i din blogg så att flera hittar den!



Kramar

Josefine

Kommentera här: