Trött på min mage

Igår kväll tränade jag ju innebandy. När vi skulle spela matcher så fick jag så sjukt ont magen, Jag har typ problem med mina äggstockar, så det är därför :(
Jag blir så trött att min medicin inte fungerar, för det kändes lite som om alla trodde att jag inte ville spela för att jag är ny eller nåt. Men så var det inte! Jag ville spela
Nog tjatat om det, det gick bra den stunden jag var med.

I dag har jag bakat kladdkaka, den står i ugnen, för jag ska fika :)
Jag har sovmorgon till klockan 11 egentligen så frågan är ju vad fasen jag gör uppe? Jag hade ju hunnit baka även om jag gått upp för en halvtimme sen, för nu var ju pappa snäll och diskade åt mig!

Idag har vi svenska och idrott, sen slutar jag. De andra har matte också, men som sagt, inte jag och Malin.
Så nu blir det bloglovin :) Hehe
Ska kolla kladdkakan nu sista minutrarna så att den blir så där perfekt som den bruakr :)

Ha en superbra måndag! :)

1 Linnea:

skriven

Du & jag = telefon ikväll! ;) för du vet de där jag SKÄMTADE om i lördags det ska jag FAKTISKT göra idag xD fatta ja e nervööös . Men vi hörs! :*

Kommentera här: