Svängig dag!

Imorse var det verkligen en sån där morgon när man inte ville gå upp. Man ville bara ligga kvar i sängen och ta det lugnt  hela dagen, men aa just det, de får man ju inte nä!

I dag har dagen varit upp och ner! I morse på historian var det helt okej, vi hade lite genomgång och så, inför provet på fredag.
Efter historian så fick jag värsta kallduschen. Jag och min gamla klasskompis skulle fika i morgon, men nä då har han kanske bestämt nåt annat i stället! Jaha? Jag då?
Sen blev jag lite pepp efter kören igen, för det var väldigt roligt att se Henkes miner när han hörde en ny låt för första gången idag, och våran körsångslärare, asså hon sjunger som en gudinna! Haha, han log och såg helt uppslukad ut om vartannat! Haha! :D
Samhällskunskapen var som vanligt slapp. Malin och jag pluggade till historian på fredag. Efter klockan 15:00, gick jag och Roy igenom lite MVG-grejer på historian. Sen fick jag åka hem och äta, vilket var tur, för jag var vrålhungrig.

Så nu ska jag typ bara vänta på att innebandyträningen ska börja! :) Jag och Joanna skulle gå dit, från Netto.

Hur har eran dag varit?

Ha en bra kväll!

PUSS

1 Michaela:

skriven

Tackar :)

2 MALIN:

skriven

Tackar :D

3 Kajsa:

skriven

Så ni fick inte ihop nåt på tis. då? :(

4 Natalia:

skriven

vad tycker du om bloglovin? har ett inlägg ang det.. gå in och läs, lämna gärna en komentar!

Kommentera här: