You just got to love Emma Watson

Här är ett sjukt bra klipp med emma Watson som just nu är högaktuell i filmen"Harry Potter och halvblodsprinsen". Jag tycker det är så skönt att se att hon är en sån genuin tjej fortfarande trots att de finns så sjukt många som beundrar henne. Hon har definitivt båda fötterna på jorden och inget storhetsvansinnne! Såna tjejer hoppas jag inte är alllför sällsynta!



Nu ska jag stänga av burken för i dag!
Ha det!
PUSS
1 jennie Lundberg:

skriven

sv; haha ja jag vet! :D

2 Johanna:

skriven

jag är med i joannas veckans-blogg-tävling, och det skulle vara jättekul om du ville rösta på mig!

http://byjoanna.blogg.se/2009/july/de-utvalda-till-veckand-blogg-by-joanna.html#comment



hoppas du får en fin kväll!

3 Ebba:

skriven

sv; vad bra! haha aa men du jobbar ju hela tiden ;<

4 J:

skriven

Hehe, ajdå! Det lät ju inte så bra..

5 fanny:

skriven

Svar: Nej, det var det jag tyckte också ;D hehe

vad gör du nu i sommar då?:)

6 JOANNA:

skriven

tack för rösten sötnos!:)

7 HASCHPLANTA:

skriven

ja exakt! Oh vad kul:) Men det jag oroar mig mest för att komma till en kurs och märka att det är jag och tio andra 10-åringar. jag är ju rätt gammal ändå liksom:P men så kikade jag runt på nätet igår och såg många erbjudanden på nybörjarkurser för äldre:) yay!

8 JOANNA:

skriven

ha en trevlig kväll, många kramar!

Kommentera här: