Walk the line

God morgon! Det blir tidiga morgoninlägg, för jag är ganska slut om dagarna när jag kommer hem. Men jag tyckte jag jag var duktig i söndags och skrev tre inlägg.

Igår när jag kom hem så läste jag en stund och sen kom G och vi såg på Grease. Det var ett tag sen man såg den, så den var helt okej. Sen blev det sporten på TV och sängen ganska så snabbt.

I söndagskväll såg jag på Walk the Line, som gick på 3:an. Den är baserad på en bok om Johnny Cash's liv. Den var riktigt bra. Den var verkligen gripande och det är nog så man kan föreställa sig en stjärna som håller på att gå under.
Så om ni inte har något att se på någon kväll, hitta Walk the Line, för den är sevärd! Filmen kom ut 2005!
Mer information om filmen finns på imdb.com. Bilderna är även lånade därifrån.


Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon har huvudrollerna!
1 JOANNA:

skriven

jag förstår det.."/ hoppas jobbet går bort bara:)



godmorgon sweetie!

2 maria 16 år och flyttar hemifrån:

skriven

fin header:D

http://mariaelisabeths.blogg.se

3 fanny:

skriven

hahaha, du låter lika slarvig som mig!

Men vilken tur du hade att nycklarana var hos polisen! :D

4 HASCHPLANTA:

skriven

Vad skönt att höra det haha! :D Då ska jag lätt börja i höst :)

5 Mia:

skriven

den filmen är otroligt! det är nog min absoluta favorit film, joaquin phoenix spelar johnny cash otroligt bra! (: det går inte att beskriva.

sv; tack dsm!

6 J:

skriven

Åh, den såg jag, det är fantastiskt bra!

7 J:

skriven

Hej! :)

Alltså, nu har jag gett min bloggdesign ett rejält lyft, och gjort om en hel del, och med tanke på att jag gjort allt själv så tar jag texten till bildlänken ''design by'' om det är okej? :)

Jag länkar till dig iallafall, tar bara bort texten design by.

Hoppas du förstår och tycker det är okej! Kram.

8 Jagheterintesune:

skriven

Härlig blogg du har! :) Ska vi följa varandra via bloglovin? kramar

Kommentera här: