Partypics från fredagen den 30/1-09

Kvällen i går var mycket trevlig!


Fotograf: Jag
Nea och jag var där tidigt :D

Jag kom till Kajsa vid typ halv sju och så sminkade vi oss och lite. Sen hade hon och några kompisar köpte kex och ost och ananas och lite!
Det var supergott! Sen spelade vi lite ölspel :D


Fotograf: Jag
Jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte tog så mycket bilder, men när har ni en
på Veronica och Ellen




Fotograf: Jag
Sen blev det dans för hela slanten. Är ser ni Emma (pysen) och G (Josefine)!


Fotograf: Jag
Linda, Ebba, Jennie och Karin kom dit sen, med Linda J. och Anna. Men Karin, Linda J. och Anna drog efter en
stund.


Fotograf: Jag
Jennie och Linda posar :d

Som sagt kvällen var mycket trevlg, tills jag skulle gå hem! Då upptäckte jag att min mobil var borta! Då fick jag lite smått panik och sprang runt i huset hos Kajsa och letade och ringde till den. Det var någon som tryckte på upptaget hela tiden!
Sen när jag kom hem och ringde till den så var den avstängd, så det var bara att face the facts. Min mobil är stulen! :'(
Asså det finns folk till allt och lite till! Och den siste idioten är inte född än!
Så jag och pappa åkte till polisen och anmälde den så att vi förhoppningsvis kan få ut lite på hemförsäkringen. För jag vill ha en ny telefon! Är det någon som säljer någon. Helst med tochskärm! Pekskärm, vad det nu heter! Släng in en kommentar!
Jag har fortfarande samma nr som jag hade innan! Vi fixade ett nytt sim-kort till pappas gamla skruttiga NOKIA så länge.
Men aa, så ligger det till
Men det ska inte få överskugga hela kvällen, så tack för en trevlig kväll <3
Och till den idioten som tog min mobil, dra åt fanders!

Kommentera här: