Nyårsafton!

I dag är det nyårsafton! Helt sjukt va fort det här året har gått - igen!

Det kommer nog bli en redigt bra kväll i kväll. Vi ska till Linda och äta fyrrättersmiddag! Det blir jag, Karin, Anna, Niclas, Linda, Simon, Jennie, Linda och ev en kille till som jag aldrig har träffat.
Massa roligt folk i alla fall!

Och till lunch så ska pappa bjuda på en sån jäkla kalkon och hasselbackspotatis och sås! Jag kommer föräta mig!
Haha! Jag ska få plats med lite vin nånstans också :P

Igår var jag, Karin och Anna en stund på eftermiddagen. Vi fikade på Morella och sen gjorde vi lite ärenden runt om i stan. Sen fick vi skjuts till Willys där jag och Karin handlade ingredienser till våran efterrätt vi ska ha i kväll. Skriver inte vad det är för det finns säkert nån liten nyfiken skit som kollar in här i bland! Haha! Så den gjorde vi igår här hemma under mycket skämt och skratt!
Sen blev det TV:n för hela slanten!

Men nu ska jag i alla fall hjälpa mamma och duka lite! Sen kommer årets sista sammansfattningar, med december-bilder och en eller två listor!

Hoppas ni får en bra nyårsafton, vad ni än hittar på för roligt!
Just det... har ni några nyårslöften?

PUSS

Kommentera här: