NOVEMBER 2009

Nu kommer partymånaden nr 11! Haha Nä men det är ju min månad :) Och när jag tittar i arkivet så är det inte många seriösa fotobilder utan mest partytrams och övernattningar! Haha! Men det behövs sådana månader också!


Fira Linda min babe på hennes 18-årsdag!





Haha fråga inte om suget i min blick när jag ser på Karin!


Gourgeous babes


Snygg-Nina på fredagsmys med BF07F en novemberkväll






Jag garvar fortfarande varje gång när jag kolla på den här bilden!


Sötaste tvillingarna ever fyllde 18...


...och det firades så klart med pompa och ståt!


Änglarna!!! Eller...?


Och va fasen hände sen denna månaden...? Hmm...


Just det... jag blev våldgästad på min födelsedag av dessa två nötter! Haha


Sen blev det att fira mig!




Linda och Jennie, vad har ni att säga till mitt försvar?


Bad romance by Lady Gaga




Sweet Dreams (live) by Beyonce
1 Sara:

skriven

Sv: Härligt! Haft en bra dag nu då? :)

Kommentera här: