GP-speedway, Målilla 15/8 -09

Vid klockan tre ungefär, satte vi oss i bilen och pappa rattade den mot Målilla.
Vädret såg inte så där jättelovande ut, men det skulle inte regna efter klockan sex, enligt SMHI.


Vi började utflykten med att gå och köpa program, sen var jag vrålhungrig, så jag satte i mig min matlåda med sallad...(Sjuukt gott!)


.. medan vi tittade på regnet som kom, men det skulle ju sluta till sex, så jag var inte orolig!

SMHI kan hoppa upp och ta sig någonstans!  Herregud vad de regnade ett tag. Men de avtog sen fram tilsdet att tävlingen skulle börja, som tur var.


Spiddvaj som min mamma brukar säga! Haha


Så har man ett sånt här fiffigt program också, så vet man vem som leder osv.


Det var en hel del jämna heat.


Här har grabbarna fått kliva upp på pallen och sprutar lite skumpa


1:a plats: Tomaz Gollob, 2:a plats: Jason Crump, 3:e plats: Hans Andersen!

Mycket trevlig kväll, som avslutades vid grillstugan med hamburgare och pommes. Sen var det raka vägen hem och sova!
PUSS
1 Anonym:

skriven

Mycketfin blogg =)

2 HASCHPLANTA:

skriven

Aa jag tror att det blir färgen och uppklippningen som bild 1 men längden som bild 2 :) vad tror du om det?

Kommentera här: