Förkyld och sängliggande

I dag skriver jag bara ett inlägg, tror jag. Det beror alldeles på om jag är piggare i eftermiddag.
Jag har ont i kroppen och snorar en massa, så det var lika bra att stanna hemma i dag också.
Förhoppningsvis är jag bättre i morgon!
Men det viktigaste för mig är att jag blir bra tills på torsdag för annars har jag betalat 80 kr till Veronica Maggio i onödan, och det vore ju lite surt.

Min bror tog med sig första säsongen av Navy CIS i går så jag har något att göra medan jag väntar på att förkylningen blir bättre.

MSN är bra att ha ibland. Vi har blivit indelade i grupper på fritidsverksamheten så vi ska göra någon aktivitet med en utomstående klass, så Basse var inloggad så nu kan vi prata om det fast jag är hemma!
Gud va bra :)

Nä, men när vi har snacka färdigt om det så är det dags att gå ner och lägga sig igen tror jag och ta de lugnt.

Ha en bra dag :)
PUSS
1 fanny:

skriven

Sv; Ja usch, jag med ;(

tack detsamma! :)

Kommentera här: