Bilder från Kajakhajken!

Jajamensan nu kommer dom!

KAJAKHAJK 25-26 september 2008 med BF07F


Vi fick prova på frystorkad mat. Malin, Jag och Karin tog köttfärs och makaroner.
Det smakade faktiskt helt okej.


Malin sötnos. Ville inte vara med på bild men jag lyckades fånga henne :P


Ser ut som om Martin har slumrat till lite


Det var fin utsikt frå klipphällen där vi satt




Här ser vi Martin, Basse och Bobrowsky (Lasse) sitta och sola i det härliga vädret.


Och här chillar Fredrik (liggandes), Henke och Oscar.


Vår kompis anden kom och hälsade på.


Oscar steker som bara den!


Linda lagar mat.


Jag var hungrig. Eller? :P Nä men det gick och äta!


:)


Och när man har ätit så ska man diska och det vet Lasse J.


Mina klasskamrater:  Fredrik, Oscar, Henke och Basse: som tyckte om att grilla korv.
Åt  sju stycken tror jag :P


Jag ser jättetrött ut :P


The Campfire. Vi lekte mycket lekar runt elden. Bland annat gummiöra och En Öde Ö


Karin försökte få tyst på alla :P


Det var en mycket trevlig kväll. Vi skrattade och tjoade.. kanske lite för länge för våra lärare blev lite arga på oss
Det är sånt som händer :P
1 Natalie:

skriven

va fint det var där! :)



svar: rackarns att du skulle bli förkyld, du får krya på dig! :)

Kommentera här: