Klippt mig och provat klänningar!

Eller aa... Kajsa har klippt mig :) Det blev jättebra! Kajsa är min bästa kompis och vi har känt varann i typ åtta år eller åt. Hon går frisörutbildningen i Västervik. Så nu fick hon lite extra träning. Jag blev väldigt nöjd så tack snälla Kajsa! Love you <3


Kanske inte syns så bra på bilden men håret blev väldigt fluffigt när hon klippte upp det :)

G kom sen och hade med sig lite klänningar som jag provade inför lördag. Jag ska alltså låna en till Halloweenpartyt på lördag.  Jag hittar tyvärr ingen bild på nätet på den så ni får nöja er med skrutt bildena på mig..


Häxhatten kommer från Willys och Klänningen (som egentligen är en hög kjol) från Gina Tricot.

Tack till både Kajsa och G som hjälpte mig i dag!
Nu ska jag snart gå ner i källaren. Vi ses i morgon förmiddag. Jag ska städa lite på morgonen tänkte jag :)
PUSS

Kommentera här: