Lars tycker Idol=jippo (Fredag)

Ja, liksom jag tycker att det kändes som om det var tisdag nyss. Men i alla fall.. Det är fredag i dag. Rätt skönt. Ska chilla lite nu på tidiga eftermiddagen och sen ska jag va med Nea i alla fall. Ja vet inte om Kajsa skulle hänga på. Pratade med Jim igår men han skulle resa bort...

I morse lyssnade jag på Äntligen morgon med Adam Alsing och Gry Forsell. Dom är riktigt roliga. Nån annan som också lyssnar på dom? Anders Timell, Martin Timells lillebror skulle köra sitt rockmedley. Det är en blandning av en massa gamla rocklåtar som Gun's N' Roses och Kiss och lite blandat. Herregud, han kan ju verkligen inga låttexter så han bara vrålar med och sen kör han i refrängerna. I det här klippet så hör man inte musiken men ni får  väl försöka klura ut vilka låtar det ska va :P

I bland får han till det.

I dag har jag faktiskt sätda lite ordentligt. Plockade upp allt från golvet och dammsög under soffan, och sänge, vilket var välbehövligt som du kanske förstår :P

Mamma slutar jobba snart så vi ska käka och sen ska ja höra av mig till Nea.

Jag läste på Aftonbladet eller om jag hörde det på radion att Idol-Lars, han som Fredrik och jag kallar för psykpatienten typ skrev på sin blogg att idol är ett jippo och massor så hoppas han åker ut. För han sjunger inte bra asså. Här är ett Videoklipp där han försvarar sitt blogginlägg.
Och vill han inte ens vara där eller så så skit i det då!
Så det blev jag lite sur på.

Jag ska än en gång påminna er om boggtävlingen på Mix Megapol. Skrev om det här!
Nu ska jag kolla lite bloggar och sen är det väl mat snart! Ha en bra fredag! PUSS

Kommentera här: