Kompisbilder år 2008


Nea sötis - Januari


Kajsmajs :D - Januari


Snygg flumbild från tjejkvällen vi hade hos mig i början av året - Februari


G är en sötnöt - Mars


Malin och Emma när de precis kommit hem från Thailand. Brunbarn.com - Mars


Emma och G när vi va på Hockey - Mars


Joanna när vi va på Hockey - Mars


Många lördags och söndagseftermiddagar spenderades i sporthallen för
att se mina underbara brudar spela! Här har de just vunnit en cup. - Mars


Här är vi hos Emma och Malin och ser på hockey. Jag och Joanna tjockar
i oss lite godis :D  - April


Här spelar vi kubb i Stadsparken, Klas lyckades smyga
sig in på bilden :P - April


Lite suddig bild men ändå fin :D Malin ser lite... frånvarande ut - April


Joanna skojade till det lite när vi va hos G på Valborg och käkade lite :D - April


En kväll var vi hos Linda och grillade och lite - Maj


Linda - Maj


Emma - Maj


Den 31:a Maj var det Studentbal. Jag och Emma var där, med några andra.


Pelle tog studenten också - Maj


På visfestivalshelgen va vi en kväll hos Linda :D - Juli


Och kvällen efter hos Anna - Juli


Linda, Jennie och Karin va där  - Juli


Och den andra Linda - Juli


Den 27:e Juli kom Rhapsody In Rock till stan. G:s pappa känner folk, så om
vi stannade kvar och städade efteråt fick vi gå in gratis :D Så Emma, Josse, G
jag, Joanna och Malin va där.    Juli


Underbara människor, I love you <3 (nästan alla i alla fall) -  Juli


Det blev några härliga kvällar på Korpaholmarna på Lysingsbadet också
Juli


G (Josefine) - Juli


Joanna - Juli


Så var man tillbaka i Västerviks sporthall till hösten :D - Augusti


Många myskvällar hos mig har det blivit :P - September


Tur att vu inte ser trötta ut på bilden :P - September


Haha sötisar :D - Oktober


Tvillingarna Stenborg <3 - Oktober


Jag ska få be att tacka alla för detta år!



1 Anonym:

skriven

fan va fin du är!!! :D checka in min blogg

cobraztyle.devote.se :) kram

Kommentera här: