Innebanydhelg!

Hej!
Den här helgen har jag som sagt bott i sporthallen, Anledningen till att jag inte bloggar så mycket är att jag dels inte har tillgång till nån dator där, och hemma så kan våran dator vara utsatt för virus, så det här inlägget skriver jag snabbt som ögat. I veckan kommer det förhoppningsvis lite bilder från helgen som varit. Om jag lägger upp lite så kan jag pyssla med det i skolan kanske :P Fast man inte får.
Aja, det ordnar sig nog!
Men vi hörs kanske nånting i kväll.
Mina brudar spelar kvartsfinal på förmiddagen vid 11.30 och sen förhoppningsvis final vid 16.00. Gud var bra!
Så nu ska de hejas!
Vi hörs! PUSS

WBIK
1 Ebba:

skriven

tack ;>

gick det bra på innebandyn? :)

2 Fotograf:

skriven

Malwarebytes antimalware rensar trojaner effektivt. Googla efter det.

Kommentera här: